100330

Studs studs klapp klapp
Jag sitter och studsar i stolen. Dels beror det på att jag är upprymd över att få åka till Norge om bara en vecka, dels beror det på att jag just proppat i mig en stor skål vaniljyoghurt/crack, dels för att det är sista skoldagen imorgon och dels för att jag är väldigt, väldigt kissnödig.
Jag har suttit den senaste timmen och skrattat högt för mig själv och klappat i händerna, ifall ni undra.
Jag har dock en svag känsla av att all min entusiasm kommer vara som bortspolad imorgon. 1 april. Den värsta dagen på året för en så lättlurad person som jag. Jag kommer att bli så blåst imorgon! Aaargh!
Empire Of The Sun – We Are The People
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0