110517

Den dagen då vi norrmän jublar och klär oss i rött, blått, vitt
Utbudet av röd/blå/vita kläder var i min garderob aningen begränsat. Därför blev det en knasig mönsterkombo för mig idag. Stjärnor, ränder och prickar. Coolt, tänker ni kanske. Men nej, det var bara konstigt. Hursomhelst. Rätt ska vara rätt. Man är ju trots allt norsk.
Tårt-traditionen var det dock ingen annan än jag själv som hedrade, så jag fick cykla iväg till affären för att köpa ingredienser. (Att jag sen på vägen hem cyklade vilse, från affären jag gått till sen jag var åtta bast, behöver vi inte nämna). Tårtan blev (såklart) dunder.
Senare idag ska jag och Emilia på nattbio. Vi känner oss lite tuffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0